Unieke kantoorinrichting

Op zoek naar een nieuwe kantoorinrichting?

Thijs

Adviseur Havic

Een kantoorinrichting voor de toekomst

Kantoorinrichting gaat tegenwoordig een stuk verder dan enkel het plaatsen van meubilair. De inrichting moet passen bij de identiteit van het bedrijf en medewerkers moeten zich prettig voelen in de nieuwe werkomgeving.

Ook moet het meubilair flexibel en toekomstbestendig zijn, zodat er gemakkelijk ingespeeld kan worden op ontwikkelingen in de organisatie. Verder is het slim om bij het inrichten van het kantoor rekening te houden met wensen rondom ergonomie en het nieuwe werken.

Advies over uw kantoorinrichting

Wij helpen u graag bij het beantwoorden van al uw vragen over kantoorinrichting. Onze ervaren adviseurs spreken tijdens een vrijblijvend adviesgesprek samen met u door wat uw wensen zijn en wat er mogelijk is. Vervolgens wordt de gewenste inrichting gevisualiseerd, zodat u een zo goed mogelijk beeld krijgt van het eindresultaat. 


Havic referentieprojecten

image 17

Van Dijk Groep

De inrichting van diverse ruimtes

IP190116LH1-023-scaled 1

Theo Boons

Een unieke en strakke kantoorinrichting

image 16

IVG-Libilé

IVG-Libilé: “Elke ruimte heeft de juiste setting”

IMG_4488-bewerkt-scaled 1

Gerantis

Een kantoorinrichting in het hart van Antwerpen

image 20

Kuijpers

Duurzaamheid als rode draad door het hele project.

image 21

Elekta

Elekta: “Dankzij de nieuwe kantoorinrichting start een nieuw tijdperk”

Geweldige service en kwaliteit

Zowel van de geleverde artikelen als van de medewerkers!! De mensen van Havic hebben ons geweldig geholpen. Van advisering tot montage: de service is top!! Zou zonder twijfel een volgende keer weer met Havic willen samenwerken!!!

Christian Theunissen , Herten

Snelle levering en top service!

Ik ben heel tevreden met de levering en service van Havic. De monteurs hebben
de bureau heel snel in elkaar gezet en alles werkt perfect!

Eduware, Deurne

Goed werk van a tot z

Fijne club, komen hun afspraken na. Wij zijn super blij met het eind resultaat.

van de Linden , Veghel

Snel, vriendelijk en perfect geregeld!

Op de minuut aanwezig, snel en accuraat alles geïnstalleerd en zelfs bij het weggaan nog even de stofzuiger er overheen! Top geregeld!

Arno, Best

Kantoorinrichting: bekijk onze realisaties

Soms zegt een beeld meer dan duizend woorden. Dat werkt net zo bij het inrichten van kantoren. We vertellen graag wat we gerealiseerd hebben, maar u ziet bij onze referentieprojecten in één oogopslag wat we gemaakt hebben.  

Hier een aantal voorbeelden: 

Veel voordelen met Havic kantoorinrichting

Het werken met een partij als Havic Kantoormeubelen levert u voordelen op. Die zetten we hieronder op een rij. Daarbij bieden we gedurende het volledige project één vast aanspreekpunt die u van begin tot eind begeleidt. Van oriëntatie en ontwerp tot aan levering en montage. En dat is wel zo prettig, nietwaar? 

  • Advies, productie en montage vanuit één partij. 
  • We verzorgen de volledige kantoorinrichting – inclusief ontwerp, meubilair en montage. 
  • Eerlijk prijzen, we werken namelijk zonder tussenhandel. 
  • Flexibiliteit in materialen en stoffen, alles kan op maat gemaakt worden. 
  • Kosteloos advies, inclusief tekeningen en 3D-ontwerp. 
  • Kosteloze levering en montage binnen België en Nederland. 

Hoe kan u uw kantoor inrichten?


  • Kantoormeubelen
  • Advies

Het is een vraag die veel mensen zich stellen: hoe kan het kantoor het beste ingericht worden? Het inrichten van een kantoorruimte vraagt om aandacht en zorgvuldigheid. Gelukkig helpen onze adviseurs en tekenaars u om tot de best passende inrichting te komen. Daarbij houden we onder meer rekening met functionaliteit, comfort en efficiëntie. We delen enkele overwegingen waar we op letten:

  • Investeer altijd in ergonomische kantoormeubelen. Een ergonomisch bureau en ergonomische bureaustoel helpen het comfort en gezondheid van medewerkers verbeteren. Minder nek- en rugklachten zijn hiervan het resultaat. 
  • Samen met u denken we na over een efficiënte indeling van de kantoorruimte. We plaatsen de meubels zodanig dat er voldoende loopruimte is en u makkelijk kunt bewegen. We zorgen dat alle belangrijke items binnen handbereik zijn. 
  • Samen zorgen we dat er voldoende opslagruimte is. Denk aan het plaatsen van ladeblokken en opbergkasten zodat documenten, kantoorartikelen en persoonlijke bezittingen opgeborgen kunnen worden. 
  • We denken na over geluiddempende maatregelen zodat er een goede akoestiek in de ruimte ontstaat. Bekijk onze akoestische panelen en andere akoestische producten.  
  • Waar mogelijk maken we gebruik van natuurlijk licht. We zorgen dat er op strategische plekken ruimte is ingebouwd voor kunstmatig licht. Hierdoor kunnen uw medewerkers op een goede manier hun werk uitvoeren.  
  • Samen bepalen we welke stijl en uitstraling we gaan creëren. Daar stemmen we de materialen, kleurkeuzes, vormen en accessoires op af. We begrijpen dat dit een uitdaging kan zijn, vandaar dat het Havic-team u hierbij op weg helpt.  
  • Ook denken we aan de personal touch. Zoals het verwerken van persoonlijke elementen in het kantoor tijdens het inrichten. Foto’s, kunstwerken of planten, dat maakt de kantoorruimte net even wat aangenamer. 
  • Waar het kan delen we de ruimtes flexibel in. Het is erg efficiënt als u bij de kantoorinrichting de ruimtes aan kunt passen voor verschillende doeleinden. Zo kiezen we bijvoorbeeld modulaire meubelstukken of verrijdbare kantoormeubelen.  
  • We creëren een veilige werkomgeving. Denk aan brandblusapparatuur en EHBO-voorzieningen, maar ook voldoende ruimte richting de nooduitgang(en).  
  • Daarnaast denken we ook duurzaam. Planten helpen om de luchtkwaliteit op kantoor te verbeteren. Maar ook adviseren we milieuvriendelijke materialen te gebruiken, deze helpen het kantoor een duurzaam karakter te geven. Ook deze opties zijn er bij Havic! 
  • We zorgen voor verschillende soort werkplekken. Naast open kantoortuinen en stilte werkplekken, raden we aan om ruimte in te bouwen voor een kantine en ontspanningsruimte.  

Wilt u graag meer weten over kantoorinrichting?

Bent u op zoek naar een nieuwe inrichting van uw kantoor? We verzorgen al meer dan 10 jaar professionele kantoorinrichtingen. Wat uw vraagstuk ook is, we zijn u graag van dienst met onze kennis en vakmanschap. Van ontwerp tot levering en installatie. Maak een afspraak in onze showroom in Breendonk of neem vrijblijvend contact met ons op. 

Ons team staat
voor jullie klaar