Vrijblijvend interieurplan op maat
100% gratis 3D-ontwerp
Jouw inrichting is het eerste wat bezoekers zien.
30+ Professionals
- Kantoormeubelen
- Advies
Is je kantoor toe aan een update of ga je verhuizen naar een nieuwe toffe locatie maar nog geen idee over de inrichting? Ons team met experts staan voor je klaar!
Uw kantoorinrichting is het eerste wat mensen zien als ze binnenkomen in uw bedrijf. De uitstraling van het meubilair moet dus aansluiten bij de kernwaarden van het bedrijf. Bij Havic Kantoormeubelen creëren we ruimtes die raken. Of je nu bij ons komt voor een nieuwe vergaderzaal, ontvangsthal of compleet kantoor, wij zorgen voor een plek waar je je thuis voelt, anderen kunt inspireren, waar verhalen gedeeld worden en iedereen het beste uit zichzelf kan halen.
Tijdens het eerste gesprek met onze expert wordt er gekeken naar de ruimte en jouw wensen. Waar sta je voor? Wat wil je als bedrijf uitstralen? In welke ruimtes ontvang je klanten en hoe zien de werkplekken eruit? Om het voor u zo gemakkelijk mogelijk te maken, heeft u gedurende het hele project steeds één vast aanspreekpunt. Zo maken we samen een succes van uw project!
“Havic brengt ruimtes tot leven”
Op basis van het eerste adviesgesprek gaat onze interieurontwerper aan de slag om jouw wensen en ideeën te vertalen naar een 3D-ontwerp. In dit ontwerp krijg je een goed beeld van het gebruik van diverse meubelen, kleuren en stofferingen. Op verzoek kunnen we ook gewenste wand-, vloer- en raambekleding in het interieurplan opnemen. Onze adviseurs zijn daarnaast gespecialiseerd in het optimaliseren van de akoestiek. Naast een 3D-ontwerp ontvang je een uitgebreide productpresentatie met specificaties, kleur- en stofferingsmogelijkheden per opgenomen product.
In de volgende fase zul je contact hebben met onze adviseur om het project te bespreken en tot in de puntjes uit te werken. Als je besluit de opdracht bij ons neer te leggen, gaat ons commerciële team aan de slag om de order te verwerken. Zodra we alles compleet hebben, komen onze ervaren monteurs in actie voor de levering en montage. Zij gaan pas naar huis als de hele projectinrichting naar volle tevredenheid is afgerond. We geven ook met vertrouwen 5 jaar garantie op bijna onze hele collectie. En mocht er onverhoopt toch een probleem ontstaan, dan lossen wij dat uiteraard keurig voor u op.
In 6 stappen een nieuwe kantoorinrichting
Kom op gesprek in een van onze 5 showrooms. Eenmaal op locatie staat een adviseur jou te woord en bespreken we de volgende zaken:
- Stijl: welke stijl past bij jou? Hoe ziet jouw ideale kantoorruimte er precies uit? We helpen je met deze zoektocht!
- We kijken naar de indeling van de ruimtes. Hoeveel werkplekken zijn er nodig en wat zijn nog overige wensen voor het nieuwe kantoor.
Onze adviseurs kunnen je adviseren op het gebied van functionaliteit, ergonomie, verschillende indelingen en zijn op de hoogte van de laatste trends en ontwikkeling binnen de kantoorinrichtingen. Neem contact met ons op voor het plannen van een vrijblijvende afspraak.
We gaan na het adviesgesprek voor jou aan de slag met het uitwerken van het voorstel. We zetten onze ontwerpers aan het werk om voor jou een ontwerp te maken voor jouw kantoorinrichting die volledig aansluit bij jouw wensen.
Heb je al een ontwerp? Dan kunnen we je voorzien van een gedetailleerde productpresentatie.
Dit kunnen wij allemaal kosteloos voor jou realiseren:
- Lijntekening
- 2D bovenaanzicht
- 3D bovenaanzicht
- Productpresentatie
De volgende stap? Samen het voorstel doornemen en finetunen! Net zolang totdat jij tevreden bent, geheel vrijblijvend.
Het ontwerp staat! De volgende stap is het kiezen van de juiste kleuren en materialen. We nodigen je hiervoor uit in onze showroom. Met een volle kast aan stofstalen kunnen we jou de eindeloze mogelijkheden van onze kleur en materiaalcombinaties laten zien.
De materialen en kleuren zijn bepaald, wat nu? Wij gaan aan de slag met het opstellen van de offerte. Dit is de laatste vrijblijvende stap. Na akkoord zullen wij de productie in gang gaan zetten.
Tijdens stap 3 gaat onze inkoop en planning aan de slag om alles logistiek in goede banen te leiden. Wij houden jou als klant via de mail op de hoogte van alle ontwikkelingen en plannen indien mogelijk al een afspraak in om langs te komen voor de levering en montage.
Ons montage team steekt de handen uit de mouwen om alle meubels te leveren en monteren, maar ook om alles weer netjes achter te laten. Zo nemen wij al het afval en verpakkingen weer mee.
Daarbij geven onze monteurs je advies en uitleg over de functionaliteiten van de meubels, en zullen ze pas weggaan nadat jij als klant 100% tevreden bent!
Na oplevering nog vragen? Ook dan staat ons team voor je klaar! Wij bieden standaard 5 jaar volledige garantie, zowel op onze uren als op het meubilair.
Benieuwd hoe wij jouw kantoorruimte laten werken?
Download ons e-book. Een e-book vol interessante kantoorinrichting tips, onze werkwijze en recente klantcases.
Door het invullen van dit formulier schrijf je jezelf automatisch in voor onze marketing e-mails.
Havic klantcases
Van Dijk Groep
De inrichting van diverse ruimtes
Theo Boons
Een unieke en strakke kantoorinrichting
IVG-Libilé
IVG-Libilé: “Elke ruimte heeft de juiste setting”
Gerantis
Een kantoorinrichting in het hart van Antwerpen
Kuijpers
Duurzaamheid als rode draad door het hele project.
Elekta
Elekta: “Dankzij de nieuwe kantoorinrichting start een nieuw tijdperk”
Kosteloos zakelijk 3D-ontwerp
Kantoor interieur updaten? Een zakelijk 3D-ontwerp helpt het eindresultaat van een projectinrichting in een vroeg stadium zichtbaar te maken. En zeg nu zelf: dat is wat je wil, toch? Het mooie aan onze werkwijze is dat we dit sprekende 3D-ontwerp kosteloos aanbieden. Van lijntekening tot 3D bovenaanzicht en visual. Om je een beeld te geven van wat we kunnen visualiseren, kijk je hieronder:
Vrijblijvend sparren over jouw nieuwe kantoorinrichting?
We bellen je om alle mogelijkheden voor een zakelijk interieur in kaart te brengen. Vanuit daar delen we gratis interieuradvies en een realistisch zakelijk 3D-ontwerp. Dit vormt de basis om verder te kijken en jouw droom kantoorinrichting werkelijkheid te maken.
Geweldige service en kwaliteit
Zowel van de geleverde artikelen als van de medewerkers!! De mensen van Havic hebben ons geweldig geholpen. Van advisering tot montage: de service is top!! Zou zonder twijfel een volgende keer weer met Havic willen samenwerken!!!
Christian Theunissen , Herten
Snelle levering en top service!
Ik ben heel tevreden met de levering en service van Havic. De monteurs hebben
de bureau heel snel in elkaar gezet en alles werkt perfect!
Eduware, Deurne
Goed werk van a tot z
Fijne club, komen hun afspraken na. Wij zijn super blij met het eind resultaat.
van de Linden , Veghel
Snel, vriendelijk en perfect geregeld!
Op de minuut aanwezig, snel en accuraat alles geïnstalleerd en zelfs bij het weggaan nog even de stofzuiger er overheen! Top geregeld!
Arno, Best