Bestellen Havic Kantoormeubelen

Bestellen

Winkel online bij de Havic Kantoormeubelen-webshop

Stap 1: Laat u inspireren en verrassen door ons design kantoormeubilair. Heeft gevonden wat u zoekt? Voeg het dan toe aan uw winkelwagen. Dit doet u door op de knop ‘winkelwagen’ te klikken.

Stap 2: Uw bestelling wijzigen of afronden
Nadat u uw artikelen aan de winkelwagen hebt toegevoegd kunt u uw bestelling afronden. Ook kunt u uw volledige winkelwagen kopiëren naar een offerte. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op om de mogelijkheden te bespreken.

Stap 3: Uw account
Een Havic-account aanmaken is niet noodzakelijk maar wel erg handig. Als u een Havic-account hebt aangemaakt kunt u snel en vooral makkelijk uw bestelling afronden. Hierdoor voorkomt u dat u vergissingen maakt tijdens het bestellen. Er wordt namelijk gebruik gemaakt van eerder ingevulde en bevestigde contactgegevens.

Stap 4: Factuur- en leveringsgegevens
Vul uw factuurgegevens in. Wanneer uw leveringsgegevens hetzelfde zijn kunt u doorgaan naar de volgende stap. Wilt u uw bestelling op een ander adres laten bezorgen? Zet dan het vinkje van ‘verzenden naar hetzelfde adres’ uit. Controleer en bevestig uw gegevens en de prijs van uw bestelling(en).

Stap 5: Betalen met iDeal.
Bij de laatste stap kunt u betalen en daarmee de bestelling afronden. Kies hiervoor uw betaalwijze. U kan bij de Havic webshop betalen met iDeal. Kies de bank waar u bent aangesloten en volg de instructies op.

Wanneer uw bestelling is geplaatst krijgt u een bevestiging van ons. Dit gebeurt altijd per mail. Ook kunt u de details van uw bestelling inzien binnen uw eigen account. Inloggen doet u door uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren.