Veel gestelde vragen

                                                                                                                                                           Algemene vragen

 

          Hoe kan ik feedback geven?

Het is voor ons erg belangrijk dat de klant tevreden is. We willen onszelf blijven verbeteren en daarbij is uw feedback van groot belang. Laat ons weten wat u goed of juist niet goed vindt.

 

Stuur even een mailtje via info@havicmeubelen.nl. We proberen altijd binnen twee werkdagen te reageren. Als u daar niet op kunt wachten, bel ons dan even op 0413-370 370. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:00 uur.

 

Bedankt voor uw feedback!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Mijn vraag wordt in de veel gestelde vragen niet beantwoord. Hoe kan ik deze vraag stellen?

We hebben zoveel mogelijk veel gestelde vragen voor u opgesteld. Mocht u het juiste antwoord niet kunnen vinden, stuur dan even een mailtje via info@havicmeubelen.nl. We proberen altijd binnen twee werkdagen te reageren. Als u daar niet op kunt wachten, bel ons dan even op 0413-370 370. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:00 uur.

 

We helpen u graag verder!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Heeft Havic Kantoormeubelen ook een showroom?

Ja, Havic Kantoormeubelen heeft drie showrooms, in Nederland en België. Deze bevinden zich in Veghel, Gouda en Breendonk (BE). 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Welke stappen doorloop ik tijdens het bestellen op de Havic Kantoormeubelen-webshop?

 

1. Winkel online bij de Havic Kantoormeubelen-webshop

Laat u inspireren en verrassen door onze design kantoormeubelen. Heeft u gevonden wat u zoekt? Voeg het dan toe aan uw winkelwagen. Dit doet u door op de knop ‘winkelwagen’ te klikken.

 

2. Uw bestelling wijzigen of afronden

Nadat u artikelen aan de winkelwagen heeft toegevoegd kunt u uw bestelling wijzigen en/of afronden.

 

3. Uw account

Als u een Havic account hebt aangemaakt kunt u snel en vooral makkelijk uw bestelling afronden. Hierdoor voorkomt u dat u vergissingen maakt tijdens het bestellen. Er wordt namelijk gebruik gemaakt van eerder ingevulde en bevestigde contactgegevens. Natuurlijk kunt u ook zonder account de bestelling afronden.

 

4. Factuur- en leveringsgegevens

Vul uw factuurgegevens in. Wanneer uw leveringsgegevens hetzelfde zijn kunt u doorgaan naar de volgende stap. Wilt u uw bestelling op een ander adres laten bezorgen zet dan het vinkje van ‘'verzenden naar hetzelfde adres' uit. Controleer en bevestig uw gegevens en de prijs van uw bestelling(en).    

 

5. Betalen met iDeal

Bij de laatste stap kunt u betalen en daarmee de bestelling afronden. Kies hiervoor uw betaalwijze. U kan bij de Havic webshop o.a. betalen met iDeal. Kies de bank waar u bent aangesloten en volg de instructies op.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                                                                                                                                                Account & klantgegevens

 

          Wat zijn de voordelen van een Havic Kantoormeubelen account?

Als u een Havic Kantoormeubelen account heeft kunt u snel en vooral makkelijk uw bestelling afronden. Hierdoor voorkomt u dat u vergissingen maakt tijdens het bestellen. Er wordt namelijk gebruik gemaakt van eerder ingevulde en bevestigde contactgegevens.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Ik wil een account aanmaken, hoe kan dit?

Een account aanmaken kan gemakkelijk via mijn account. Volg de stappen die hierbij zijn aangegeven.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Ik wil mijn account deactiveren, hoe kan dit?

Wanneer u om wat voor reden dan ook geen gebruik meer wenst te maken van uw account kunt u deze laten deactiveren. Stuur ons even een mail via info@havicmeubelen.nl. We proberen uw account binnen twee werkdagen te deactiveren.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Hoe kan ik mijn klantgegevens wijzigen?

Klantgegevens kunnen makkelijk gewijzigd worden binnen uw eigen account. Log daarvoor eerst even in via mijn account.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik nu doen?

Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u bij mijn account klikken op uw wachtwoord vergeten. Hier vult u het e-mailadres in dat gekoppeld is aan uw Havic Kantoormeubelen account. U krijgt binnen enkele minuten een mail met daarin de mogelijkheid een nieuw wachtwoord te kiezen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                                                                                                                                                 Bestellingen

 

          Hoe kan ik bij Havic Kantoormeubelen bestellen?

Wanneer u het gewenste artikel hebt gevonden kunt u het toevoegen aan uw winkelwagen door op de knop ‘in winkelwagen’ te drukken. U kunt op elk moment uw gekozen artikelen zien, wijzigen of uw bestelling afronden. Dit doet u door op de winkelwagen rechtsboven in uw scherm te klikken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Waar kan ik de details van mijn bestelling terug vinden?

Wanneer u een bestelling doet en u het proces tot en met de betaling uitgevoerd heeft, heeft u de mogelijkheid om in uw account te kijken. Door uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren op de webshop krijgt u de details van uw bestelling te zien. Bent u de gebruikersnaam of het wachtwoord kwijt dan kunt u klikken op uw wachtwoord vergeten. Hier vult u het e-mailadres in dat gekoppeld zit aan het Havic Kantoormeubelen account. U krijgt binnen enkele minuten een mail met daarin de mogelijk uw inloggegevens opnieuw in te stellen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Kan ik mijn leveringsadres op een later tijdstip wijzigen?

Wanneer u een bestelling doet en u heeft het proces tot en met de betaling uitgevoerd, heeft u de mogelijkheid om in uw account te kijken en wijzigingen aan te brengen. Door uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren op de webshop krijgt u de details van uw bestelling te zien. Wanneer er bij de status ‘verzonden’  staat is een wijziging van het leveringsadres helaas niet meer mogelijk.

 

Als dit niet het geval is, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur een mail met het verzoek tot wijziging naar info@havicmeubelen.nl. Of bel ons op 0413-370 370. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:00 uur.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is helaas (nog) niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen nadat deze geplaatst en bevestigd is. Let daarom goed op tijdens het betalen en daarmee afronden van uw bestelling of u de juiste producten hebt geselecteerd.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Ik heb een verzendbevestiging ontvangen maar mijn bestelling is nog niet geleverd, wat moet ik nu doen?

Stuur hiervoor een mailt naar info@havicmeubelen.nl. We proberen altijd binnen twee werkdagen te reageren. Als u daar niet op kunt wachten, bel ons dan even op 0413-370 370. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:00 uur.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Mijn bestelling is geleverd maar er ontbreekt een product, wat moet ik nu doen?

Stuur hiervoor een mail naar info@havicmeubelen.nl. We proberen altijd binnen twee werkdagen te reageren. Als u daar niet op kunt wachten, bel ons op 0413-370 370. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:00 uur.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?

Nee helaas. Zodra de betaling is afgerond bent u pas verzekerd van de artikelen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                                                                                                                                                Levering

 

          Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, u kunt uw bestelling ophalen op ons hoofdkantoor in Veghel. Ook kunt u terecht in onze showrooms in Gouda en Breendonk (BE). Wilt u op de hoogte worden gehouden over de ontwikkelingen van de showrooms? Volg ons op Facebook.

 

          Levert Havic Kantoormeubelen ook in België?

Ja, Havic Kantoormeubelen levert overal in heel België.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                                                                                                                                                 Betalingen

 

          Wat voor betaalmethodes biedt Havic Kantoormeubelen?

U kan gemakkelijk en veilig betalen met iDeal.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Hoe kan ik betalen via iDeal?

iDeal is een betaalmethode waarmee u direct en veilig via internet kunt betalen. U rekent in feite af via het internetbankieren van uw eigen bank. Hierbij kunt u gebruik maken van Rabobank, ABN AMRO, ING, SNS Bank, ASN Bank, Lanschot Bankiers, Friesland Bank, Knab, Regiobank en Tiodos Bank. Kies de bank waarbij u bent aangesloten en volg hun instructies op.  

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Is er een aanbetaling mogelijkheid en zo ja, hoe hoog is deze?

Wij vragen de klant het volledige aankoopbedrag over te maken om de bestelling in gang te zetten. Veel van onze producten hebben specifieke keuzemogelijkheden en worden daardoor speciaal voor de klant gemaakt. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Kan ik ook achteraf betalen?

Dit is helaas niet mogelijk. Veel van deze producten hebben specifieke keuzemogelijkheden en worden daardoor speciaal voor de klant gemaakt. Wij vragen de klant daardoor het volledige aankoopbedrag vooraf over te maken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Kan ik in termijnen betalen?

Dit is helaas niet mogelijk. Veel van deze producten hebben specifieke keuzemogelijkheden en worden daardoor speciaal voor de klant gemaakt. Wij vragen de klant daardoor het volledige aankoopbedrag vooraf over te maken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Waar kan ik de details van mijn factuur terug vinden?

Wanneer u een bestelling doet en u hebt het proces tot en met de betaling uitgevoerd, heeft u de mogelijkheid om in uw account te kijken. Door uw gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren op de webshop krijgt u de details van uw bestelling te zien. Bent u de gebruikersnaam of wachtwoord kwijt dan kunt u klikken op uw wachtwoord vergeten. Vul hier het e-mailadres in dat gekoppeld zit aan het Havic Kantoormeubelen account. U krijgt binnen enkele minuten een mail met daarin de mogelijk uw inloggegevens opnieuw in te stellen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Kan ik mijn factuuradres op een later tijdstip wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om een factuuradres op een later tijdstip te wijzigen. De betaling is bij akkoord afgerond en in gang gezet.

 

Let op dat u in dit geval het huidige factuuradres in uw account verandert in uw gewenste (toekomstige) factuuradres. Hiermee voorkomt u ongemak bij toekomstige bestellingen. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Kan ik mijn betaalmethode achteraf wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om een betaalmethode op een later tijdstip te wijzigen. De betaling is bij akkoord afgerond en in gang gezet.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Op welke manier verloopt een terugbetaling en hoelang duurt dit?

Het tegoed wordt in principe terugbetaald langs dezelfde weg waarop de betaalmethode in eerste instantie heeft plaatsgevonden. De termijn is afhankelijk van de klachtenafhandeling. Daarbij is 30 dagen de maximale termijn dat de terugbetaling zal plaatsvinden.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                                                                                                                                                Klachten & retourneringen

 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik nu doen?

Wanneer de bestelde artikelen geleverd worden door de bezorgers zullen zij het verpakkingsmateriaal voorzichtig verwijderen. Dit geeft u als klant de mogelijkheid het artikel te inspecteren en controleren. Bij akkoord wordt er door de klant getekend voor ontvangst en nemen de bezorgers het verpakkingsmateriaal netjes mee.

 

Mocht u toch nog een defect constateren dan is het belangrijk dat onderstaande informatie mail naar info@havicmeubelen.nl

-  Een kopie van het aankoopbewijs. Wanneer er meerdere producten op het aankoopbewijs staan is het belangrijk dat u even aangeeft welk artikel beschadigd is

- Een korte, maar duidelijke, omschrijving van de klacht

-  Foto’s van het product en de klacht in het bijzonder

 

 Wij proberen altijd binnen twee werkdagen te reageren. Als u daar niet op kunt wachten, bel ons dan even op 0413-370 370. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:00 uur.

 


 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik nu doen?

 

Stuur hiervoor een mail naar info@havicmeubelen.nl. We proberen altijd binnen twee werkdagen te reageren. Als u daar niet op kunt wachten, bel ons dan even op 0413-370 370. We zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 09:00 uur t/m 17:00 uur.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

          Wat zijn de voorwaarden voor het retour zenden van een artikel?

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. Dit kan echter alleen op de dag dat de producten worden geleverd zodat onze monteurs het product weer direct kunnen meenemen. Het is alleen mogelijk om de overeenkomst te ontbinden als het gaat om producten die niet speciaal voor u zijn geproduceerd. Dit staat los van reparatie of vervanging bij een eventuele klacht of gebrek aan het door uw bestelde product. Het geldt bijvoorbeeld wel bij een bankstel dat speciaal voor u besteld wordt waarbij u zelf de formaten, materialen en kleur kiest. Dit is in de algemene voorwaarden opgenomen. 

 

 Kosten voor retourzending
Bij ontbinding van de overeenkomst wordt er een bedrag van €75,-  in rekening gebracht.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

          Ik wil mijn bestelling annuleren, is dit mogelijk?

Veel van deze producten hebben specifieke keuzemogelijkheden en worden daardoor speciaal voor de klant gemaakt. Het is hierdoor helaas niet mogelijk een bestelling te annuleren. Zie algemene voorwaarden.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

                                                                                                                                                                Veiligheid

 

          Wordt er op een goede manier omgegaan met mijn klantgegevens?

Wij maken gebruik van een SSL-verbinding. Hiermee worden alle gegevens van de klant en die van ons versleuteld waardoor het niet kan worden ingezien door anderen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 


 

                                                                                                                                                     Algemene voorwaarden

 

          Waar kan ik meer informatie vinden over de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden vindt u hier.

 

 

Gratis Levering & Montage Veel Producten op Voorraad Showrooms in Breendonk, Veghel (NL), Gouda (NL) en Hilversum (NL) 014- 45 46 19